Nieuwe tuinbouwglossy voor consument

Nieuwe tuinbouwglossy voor consument

KAS Magazine lanceert deze maand een gloednieuw tuinbouwmagazine voor consumenten. Deze week ontving Jack Stroeken, directeur van het GroentenFruit Bureau, het allereerste exemplaar.

Stroeken ontving de consumentenvariant van KAS uit handen van uitgever Erik Titulaer van TuinbouwCommunicatie en toonde zich enthousiast over het eindresultaat. Het was sowieso een bijzonder moment, want de overhandiging vormde tevens de aftrap voor een grootse campagne om de tuinbouw bij de consument te brengen. De komende tijd zal het nieuwe magazine namelijk worden verspreid onder maar liefst 50.000 consumenten in Nederland. Het magazine, kortweg KAS genaamd, heeft een glossy uitstraling en richt zich op de consument in brede zin. Hiertoe werd een samenwerking aangegaan met onder meer het GroentenFruit Bureau en foodzender 24Kitchen. Rode draad door KAS is de 2x2-boodschap. Bijzondere recepten en smaakvolle verhalen over de productie die Nederland rijk is moeten de consument helpen die 2x2-doelstelling te behalen. Daarnaast laat KAS ook zien hoe belangrijk bloemen en planten voor de mens zijn. Zowel voor de gezondheid als voor de sfeer in huis.

Maar KAS heeft meer ambassadeurs. Een groot aantal organisaties, verenigingen en individuele bedrijven uit de tuinbouwsector steunden het magazine en hielpen actief mee bij de invulling. Bovendien zullen deze ambassadeurs helpen bij de verspreiding van de 50.000 exemplaren. Dat gebeurt onder meer op de Floriade, tijdens de Libelle Zomerweek en op andere evenementen binnen en buiten de sector. Ook kan KAS binnenkort worden gelezen bij 3.000 kapsalons in Nederland.

Benieuwd hoe ook u ambassadeur kunt worden van KAS? Houd GroenteNet en SierteeltNet dan goed in de gaten... 

10:33 - wo 25/04/2012
Bron: TuinbouwCommunicatie

Eerdere nieuwsberichten

12:21 - vr 17/04Rabobank veilt meeste kwekerijen aan dochter (TuinbouwCommunicatie)

12:12 - vr 17/043 miljoen subsidie vanuit Topsector T&U (TuinbouwCommunicatie)

11:58 - vr 17/04WEBLOG - 'Niemand is bij ons een nummer' (TuinbouwCommunicatie)

11:53 - vr 17/04'Brexit' is bedreiging voor Nederlandse export (TuinbouwCommunicatie)

11:52 - vr 17/04'Ook afzet bij Kom in de Kas betrekken' (Nieuwe Oogst)

11:51 - vr 17/04Club van 100 heeft thema's benoemd (TuinbouwCommunicatie)

11:48 - vr 17/04Drukte op Spring Fair ondanks mooi weer (FloraHolland)

11:46 - vr 17/04Veilen moet toekomstbestendig worden (FloraHolland)

11:22 - vr 17/04Hulp voor telers bij kleinere orders (FloraHolland)

11:19 - vr 17/04Svensson deelt ervaring bij Demokwekerij (TuinbouwCommunicatie)

11:10 - vr 17/04Het Nieuwe Veilen uitgediept bij FloraHolland (TuinbouwCommunicatie)

10:48 - vr 17/04BN'ers aan de BloomBites en pillen (TuinbouwCommunicatie)

10:46 - vr 17/04Noodstroom voor klimaatkamers WUR (TuinbouwCommunicatie)

10:21 - vr 17/04iVerde en FloraHolland starten met groene agenda (TuinbouwCommunicatie)

Berichten 1 van 14 van in totaal 8097 berichten.
Inschrijven nieuwsbrief